Élet a konyhában. Avagy a KonyhaLakók mindennapjai

Sütés-főzés. Ez a hobbink. A párom(Öcsi) főz én(Konyhatündér) sütök. Így jól kiegészítjük egymást!Törekszünk arra, hogy amit készítünk finom és egészséges is legyen (néha sikerül is!).Minden este ez a közös program és olyan jóóó!:-)És hogy milyen finomságokat hozunk össze?Íme...

Szimat

Tartalom

Óra

konyha-lakok@mailbox.hu

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kezdet

2008.04.14. 10:49 Konyhatündér

Tényleg igaz a mondás, miszerint minden kezdet nehéz. Ez így van a blogírás elkezdésével is.Nagy vehemenciával nekiindultam hogy akkor én most blogot fogok írni...sőt nem is akár milyet!Gasztroblogot!Ha másnak is sikerült, nekem miért ne menne?Na szóval itt tartok most.Talán először pár szót magamról.Annyit, hogy legalább el tudj képzelni magad előtt, hogy mégis kinek az irományát olvasod...
Jómagam Pöpi vagyok (mely elnevezés az apró termetem miatt ragadt rám), lassan 26 éves házikisasszony.A párommal, Öcsivel egy éve élünk egy fedél alatt. Ő 27 éves és az élelmiszeriparban dolgozik (ez még később fontos lesz). Én perdig könyvtárban dolgozom.De a lényeg, amiért elkeztem blogot írni, hogy közös mániánk, melyet megszállotan űzünk együtt az a  főzés, illetve részemről a sütés. Olyan szuper ennivalókat szoktunk csinálni, hogy egy idő után arra gondoltam ezt meg kéne osztani másokkal is!Na nem mintha mi olyan fenomenális séfek lennénk de egyszerűen, finom és gyakran különleges amit készítünk. Ez szerintem csak a fantázián és az alapvető konyhai ismereteken múlik.
Röviden ennyit rólunk. Legközelebb életem első saját készítésű tortáját fogom bemutatni, melyet az elmúlt hétvégén készítettem, és óriási siekre volt. A családtagjaim csak annyit kérdeztek hogy hol vettem...:-)

Szólj hozzá!

Címkék: locsogás

A bejegyzés trackback címe:

https://konyha-lakok.blog.hu/api/trackback/id/tr28424789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása