Élet a konyhában. Avagy a KonyhaLakók mindennapjai

Sütés-főzés. Ez a hobbink. A párom(Öcsi) főz én(Konyhatündér) sütök. Így jól kiegészítjük egymást!Törekszünk arra, hogy amit készítünk finom és egészséges is legyen (néha sikerül is!).Minden este ez a közös program és olyan jóóó!:-)És hogy milyen finomságokat hozunk össze?Íme...

Szimat

Tartalom

Óra

konyha-lakok@mailbox.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Túrós rakott krumpli fetával és sonkával

2008.06.17. 09:23 Konyhatündér

Szomorú vagyok, hogy senki nem akar tőlem ajándékot kapni....
De még nem késő!Lehet még jeletkezni a Pay it forward játékra!
Talán ez a finom recept jó lesz kedvcsinálónak:
Egészséges ételt készítettünk, melynek az eredeti receptjét egy diétás
honlapon találtam. Kicsit ugyan variáltunk rajta, illetve felturbóztuk, de állitom, hogy még így is az "update" ételek közé tartozik!

A hozzávalókat nek kell sokáig sorolnom:
  • kb 1 kg burgonya (vagy újburgonya)
  • fél kg túró
  • 1 nagy doboz tejföl
  • feta sajt
  • sovány füstölt sonka(nálunk továbbra is a főtt-füstölt disznócomb a nyerő)


    Megfőztük a krumplit, először, majd kicsit kiolajozott jénai aljára került egy réteg karikára vágva.
    Erre terítettük a besózott túrót és az apróra vágott sonka egy részét, majd betakartuk őket a maradék krumplikarikákkal. A tetejére pedig feta sajt darabok és a többi sonka került.
    Érdemes a jénai aljára egy kevés zsemlemorzsát szórni, hogy felszívja a sütés során engedett levet.
    Szerintem a látvány magáért beszél:


    Mindezek után öntöttük rá a tejfölt és tettük a 200 fokos sütőbe egy bő fél órára. Elég hamar olyan isteni illatok voltak a lakásban, hogy alig bírtuk egymást visszafogni, nehogy nekiessünk a forró sütőnek! :-)
    Szerintem nagyon finom, egyszerű, gyorsan elkészíthető étel lett! Mondanom sem kell...mind elfogyott!

12 komment

Címkék: burgonya túró feta

A bejegyzés trackback címe:

https://konyha-lakok.blog.hu/api/trackback/id/tr17524969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ottis · http://ottisfoz.blogspot.com 2008.06.17. 12:59:13

szia,szia!drukkolok neked,hogy legyenek jelentkezőid a játékra...egyébként biztos hamarosan lesznek jelentkezők :-)

Konyhatündér 2008.06.17. 13:02:33

köszi szépen! Csak jöjjenek mááááár!
:-)

szoff 2008.06.17. 17:15:43

szia!

sajna nem írok blogot, ezért nem tudok jelentkezni az ajándékozósdira :( de remélem, hogy majd jönnek mások ;)

és szeretem olvasni a blogodat :)

Konyhatündér 2008.06.17. 17:55:16

Szia Szoff!

Köszönöm, hírtál, örülök, hogy olvasod a blogunkat!:-)

Ha nem lesznek jelentkezők a játékra, megígérem te leszel a tiszteletbeli olvasónk akit megajándékozunk!;-)

Üdv:Konyhalakók

szoff 2008.06.17. 19:26:01

de aranyos vagy, köszönöm :))

akkor most miért is drukkoljak? hogy jelentkezzenek, vagy ne? :P

Konyhatündér 2008.06.17. 22:12:17

hát ööööö akkor majd módosítom a játékszabályokat:
az első 3 blogos kommentező és az első olvasó kap ajándékot!:-)
Azt hiszem így lesz a legjobb!
Drukkolhatsz tovább a jelentjzőkért;-)

szoff 2008.06.18. 15:12:59

még szép, hogy drukkolok :)
de van még idejük, mert a szabályok szerint egy éven belül kell elküldened az ajándékot.
majd csak előkerülnek addig :)

Nori 2008.06.18. 17:24:29



Csatlakozom Szoffhoz, én is olvaslak de blog nincs..bár amilyen kis mocsok vagyok,addig "sírtam" míg megszántak:-)
Siccike készít nekem valamit,cserébe én is neki..

Ha módosítanál a játékszabályokon esetleg,én is beszállok..igaz,lövésem sincs mit készítenék de ilyenen szívesn gondolkodik az ember..

További jó főzést, isteniek a halas receptjeid,anyu mindig kéri,hogy nézzük meg mit újítottál..mert ő isteni féz csak a halat fél elkészíteni mert "nem tudja elég jól" és tőled is cseni az ötleteket.Szerintem hétvégén Orly ponty lesz a menü:-)

Konyhatündér 2008.06.18. 20:49:17

Szia Nóri!

Úgy örülük nektek, hogy el sem hiszitek!:-)

Nagyon jól esik a pozitív visszajelzés!

Akkor módosítok a szabályokon:
Az első 3 olvasó, vagy blogos, aki jelentkezik az ajándékra, az kap...

Vlószínüleg későn csatlakoztunnk erre a játékra és a blogosok jó részre már jelentkezett valakinél. No de sebaj.

Akkor az első két kedves olvasónktól kérünk szépen nevet és címet ahová egy éven belül becsengethet a postás az ajándékkal.(konyha-lakok@mailbox.hu)

Amúgy bármilyen halas, recepttel, vagy hal elkészítéssel kapcsolatban szívesen segítünk, adunk tanácsot bárkinek, persze ha tudunk.
Ha esetleg van egy jó recept, de az elkészítés bizonytalan, megpróbáljuk, mi hátha összejön, és közzétesszük, szivesen veszük az az uj ötleteket is!;-)

Tehát akkor még egy ajándék vár gazdára nálunk...

szoff 2008.06.18. 23:03:57

de jó, én is örülök :)
sejtettem, hogy vagyunk itt többen is...

Nori 2008.06.19. 14:39:41

Ha szoktatok valahol fóruomzni népszerűsíteni kellenne a játékot,hogy ne szakadjon meg a lánc..talán ott akadna ember akinek van más jelleggű blogja mert a gasztrosok már szinte mind csatlakoztak valahova..

Konyhatündér 2008.06.19. 14:57:23

Igen próbálkozunk, bár előbb utóbb elfogynak a blogosok szerintem...
Kár lenne ha megszakadna a játék...

Talán más is módosíthatna a szábályokon, mert az tudom hogy vannak még velünk hasonló cípőben járók.

Mindenesetre, én még bizakodom!:-)
süti beállítások módosítása