Élet a konyhában. Avagy a KonyhaLakók mindennapjai

Sütés-főzés. Ez a hobbink. A párom(Öcsi) főz én(Konyhatündér) sütök. Így jól kiegészítjük egymást!Törekszünk arra, hogy amit készítünk finom és egészséges is legyen (néha sikerül is!).Minden este ez a közös program és olyan jóóó!:-)És hogy milyen finomságokat hozunk össze?Íme...

Szimat

Tartalom

Óra

konyha-lakok@mailbox.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Tavaszi halfilé jénaiban

2008.04.19. 12:32 Konyhatündér

Íme az első halas recept.Igen lesz még több is...sőt!De erről majd később.
Ez az étel úgy készült, hogy improvizáltunk. Bele tettünk mindenféle olyan finomat amit kívántunk, és ami most tavasszal aktuális.
Hozzávalók:
60-70 dkg halfilé (pontyfilé, tengeri halfilé, harcsafilé vagy bármilyen halfilé jöhet)
6-7 dkg vaj
5-6 szem újkrumpli
2 szál póréhagyma
1 fej vöröshagyma
2 fej gomba
1 zöldpaprika
tejföl

tárkony



Mi most pontyfilével készítettük, amit besózunk azelőtt, hogy a zöldségeket megtisztítanánk.
Kivajaztam először is a jénait, aztán beletettem szép sorjában a vékonyra felkarikázott újkrumplit és kicsit megsóztam. Erre jöttek a halszeletek, majd erre rá tetszőledes sorrendben a hosszába, vagy karikára vágott újhagyma, vöröshagyma karikák, vékony gombaszeletek és a paprika szeletek. Ha ez megvan elszórtam pár szem vajdarabot rajtuk.


Ezután egy nagy doboz tejfölt ráöntöttem és a tetejére szórtam egy kis tárkonyt, és mi még pirospaprikával is megszórtuk.

Ezután előmelegítettem a sütőt 150 fokra majd jó 30 percig sütöttem, majd feltekertem 200 fokra a sütőt és hagytam még 15-20 percig.Elég sok levet enged a végére amit le  lehet a önteni róla.A végeredmény ez lett:

Ennyi az egész, a sütés tovább tart mint az elkészítés...
Nagyon fincsi lett,jól összesülnek az ízek... Könnyű,egészséges, finom vacsora, diétázóknak jó szívvel ajánlom!
Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

Címkék: halak gomba

A bejegyzés trackback címe:

https://konyha-lakok.blog.hu/api/trackback/id/tr7432570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása