Élet a konyhában. Avagy a KonyhaLakók mindennapjai

Sütés-főzés. Ez a hobbink. A párom(Öcsi) főz én(Konyhatündér) sütök. Így jól kiegészítjük egymást!Törekszünk arra, hogy amit készítünk finom és egészséges is legyen (néha sikerül is!).Minden este ez a közös program és olyan jóóó!:-)És hogy milyen finomságokat hozunk össze?Íme...

Szimat

Tartalom

Óra

konyha-lakok@mailbox.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Távolságot, mint üveggolyót megkapod...Én is megkaptam!

2008.07.14. 22:47 Konyhatündér

Üveggolyók gurltak felém Ottistól!Köszönöm neki!

Örömmel felveszem őket, és kapcsolom hozzájuk a gondolataimat:

A=apa, anya, após, anyós, alvás

Á = ágy, szeretek aludni

B =biztonság, nagyon fontos, Balaton, szívem csücske, boldogság

C =Cila a macskánk, világlustája, Coca Cola, fincsi

Cs = cserkészet,  régen az voltam, család mindenek előtt

D =dobozok, gyűjtöm őket, damil, amivel horgászunk

Dz =bodza,  ez az egy jutott eszembe, szeretem az illatát

Dzs = dzsakuzzi, imádom

E = egyetlen, Eiffel Torony, hihetetlen

É =étel,  éjszaka , szeretem, mert titokzatos

F = film,  fizetés (soká jön,  alig marad:-), főzés, fészek, az otthonunk

G =gondolat, mindig van a  fejemben,

Gy =Gyurci, Öcsi barátja, GyávaKukac, néha én vagyok:-)

H = hulala,  hó, horgászat, halak

I =Imre,  keresztapa,  Imi, unokatesó

J = július, jóbarát, jegeskávé

K =könyvtár, ahol dolgozom, konyha, ahol élünk:-), kutya

L =ló, lovaglás, most tanulom

M =mosogatógép, a világ legnagyobb találmánya, muffin

N =napozás, napkelte-napnyugta,a  pecánál fontos, nevetés

Ny = nyugalom,  nyaralás, nyelvek

O = orvos, nem szeretem, olasz, az egyik legszebb idegennyelv, Olaszország, szeretem

Ó =óra, örök versenyfutás az idővel

Ö =ÖCSI, ölelés

Ő =Őzike

P =Peti az autónk :-), ponty, Párizs, amit  nem elég egyszer látni, puszi

R =rádió, folyton hallgatjuk, romantika

S =sör, Öcsi kedvence, süti, az én kedvencem

Sz =szerelem, Szivecske, néha így is hívnak, szauna, rászoktam

T = takarítás,  nem szeretem, tészta,  tánc,tanár, a szakmám, tacsi, még nincs de egyszer lesz

Ty =tyúk...kizárásos alapon :-)

U =utazás, bármikor bárhova

Ú =újság, ezekkel dolgozom

Ü =über, ünnep, jó dolog

V =vihar,szeretem, ha kint van én pedig a fészekben, Voldemort (Harry Potter), víz, inni és fürdeni

W =Bruce, Willis, a kedvencem

X = Aserix, Töplix, megint csak én vagyok:-)

Y =YO-szörp, fincsi

Z =Zita  a  hugicám, zene minden mennyiségben

Zs =a főnököm nevének kezdőbetűje:-), zsíroskenyér hagymával :-)

Ezekkel a gondolatokkal gurítanám tovább a golyókat Jutkának és Krisztinának remélem szívesen fogadják majd!

2 komment

Címkék: locsogás

A bejegyzés trackback címe:

https://konyha-lakok.blog.hu/api/trackback/id/tr21568431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ottis · http://ottisfoz.blogspot.com 2008.07.15. 10:24:18

Jó volt olvasni rólad :-)

Konyhatündér 2008.07.15. 10:50:46

Örülök, ha tetszett, és köszi mégegyszer!:-)
süti beállítások módosítása