Élet a konyhában. Avagy a KonyhaLakók mindennapjai

Sütés-főzés. Ez a hobbink. A párom(Öcsi) főz én(Konyhatündér) sütök. Így jól kiegészítjük egymást!Törekszünk arra, hogy amit készítünk finom és egészséges is legyen (néha sikerül is!).Minden este ez a közös program és olyan jóóó!:-)És hogy milyen finomságokat hozunk össze?Íme...

Szimat

Tartalom

Óra

konyha-lakok@mailbox.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hét infó rólunk

2008.11.08. 11:32 Konyhatündér

Hozzánk is eljutott a játék Sylviának köszönhetően!Mivel mi ketten készítjük a blogot Öcsivel, így minkettőnkről megosztanék pár érdekes infót a nagyközönséggel.
Eddig mi nem sokat árultunk el magunkról, de most azt hiszem ennek is eljött az ideje!
 

Előbb azonban a szabályokat írnám le:
Kiválasztok 7 embert, akikre kíváncsiak vagyuk, leírok magunkról 7 dolgot, belinkelem azokat akiket mi megkérdeznénk és értesítem őket erről a blogjukon.

7 titok rólunk:

  1. Önző módon magammal kezdeném a sort. Egyik rossz, vagy jó tulajdonságom (ki-ki maga döntse el melyik), hogy iszonyat smucig, és sóher vagyok.Ebből következően nagyon jól tudok spórolni. Bevásásrlás előtt, ha nagyjából tudom mit kell venni, akkor rákattanok az internetre és felkutatom azt a helyet ahol ez a legolcsóbban megvásásrolható.Ha kell így 3 üzletet is végigjárok, csak, hogy spórolhassak pár száz forintot. Szerencsére Öcsi pontosan ilyen spórolós, csak azzal a különbséggel,hogy ő megveszi a drágábbat olyan dolgokból, mint pl a cipő, porszívó, serpenyő stb. amiből nem vesz az ember minden héten. Az a jelmondata, hogy ha hosszabb távra veszünk, akkor megéri a drágábbat, minőségit megvenni...
  2. Mindketten korán kelők és korán alvók vagyunk. Nálunk este 9-1/2 10-kor legkésőbb már lövik a pizsit. Nem nagyon szoktunk éjszakázni, hétvégén is csak nagyon különleges esetben. Öcsi a fél 5 körül, én pedig 6 kor kelek minden reggel, így sokáig nem is tudunk fenntmaradni.
  3. Mániákus konyhafelszerelés-gyűjtő vagyok!!!Ez a gyengém,a sok tál, doboz, fűszertartó, tortaforma, midnenféle sütés-főzés kellék. Öcsi kissé nehezen tolerálja ezt a hóbortomat, mindig ki akar dobni valamit az helyett amit éppen vásároltam... :), pedig tényleg mindnere szükség van!
  4.  Kb. egy éve fokozatos életmódváltoztatással siekrült leadnunk mindkettőnknek jó pár kilót. Öcsi így majd'20 én pedig 15 kg-tól szabadultam meg. Most mindketten tartjuk a súlyunkat ezzel az egészséges étrenddel. Nagy akaraterő és kitartás kellet hozzá, de megérte!
  5. Annakidején gimnazista koromban 4 évig színjátszóztam, és ez mély nyomot hagyott bennem. Imádtam a színpadon lenni és játszani. Nagyon sok országban voltunk fellépni, és legtitkosabb vágyaim között a szinészi pálya is szerepelt...úgy látszik ez álom is marad.
  6. Egyszer már voltam férjnél...erre mondják, hogy "fiatalság, bolodság". Sokat tanultam belőle!
  7. Minden vágyunk, hogy egyszer legyen egy egészséges kisbabánk, és boldog családot alkossunk!

Remélem ezzel kíváncsi olvasóink szomját sikerült oltanunk valamelyest. :-)

Akiket pedig hasonló feladatra szemeltünk ki:

Jutka
Csongi Konyhája
Ízkaraván
Cecile
Rita Kincses Konyhája
Muzsika Konyhája
Mamihami

Köszönjük a lehetőséget!

 

 

5 komment

Címkék: locsogás

A bejegyzés trackback címe:

https://konyha-lakok.blog.hu/api/trackback/id/tr28756957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cecile · http://cecilekonyhaja.blogspot.com 2008.11.08. 14:30:05

Konyhatündér, köszönöm szépen a lehetőséget, aranyosak vagytok, hogy gondoltatok rám, de én már megírtam a magam hét dolgát. Üdv: Cecile

ottis · http://ottisfoz.blogspot.com 2008.11.08. 16:52:01

Örvendek,hogy ennyi mindent megtudtam rólatok!Üdv,Ottis

Konyhatündér 2008.11.09. 10:06:42

Örvendek, ha megörvendeztettünk!:))

mamihami · http://mamihami.blogspot.com 2008.11.09. 20:21:30

Köszönöm a meghívást, igyekszem! :)

Rita · http://ritakincseskonyhaja.blogol.hu 2008.11.10. 10:41:22

Köszönöm a felkérést, már teljesítettem is :)
süti beállítások módosítása