Élet a konyhában. Avagy a KonyhaLakók mindennapjai

Sütés-főzés. Ez a hobbink. A párom(Öcsi) főz én(Konyhatündér) sütök. Így jól kiegészítjük egymást!Törekszünk arra, hogy amit készítünk finom és egészséges is legyen (néha sikerül is!).Minden este ez a közös program és olyan jóóó!:-)És hogy milyen finomságokat hozunk össze?Íme...

Szimat

Tartalom

Óra

konyha-lakok@mailbox.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Barackos koszorú

2008.08.03. 12:49 Konyhatündér

Újabb barack szállímány érkezett konyhánkba, így nagy örömömre kénytelen voltam folytatni a barackos sütik sorozatát. :-)

Ez egy egyszerű, ám annál finomabb süti, és látványra sem utolsó!

Ami kell hozzá:

  • 5-8 db érett őszibarack
  • 1 ráma (v. 25 dkg vaj)
  • 20 dkg porcukor
  • fél kg liszt
  • 1 sütőpor
  • 1 vanílilás cukor
  • 4 tojás
  • 7-8 dl tej


A barackok kivételével ezeket szép sorjában összekevertem, majd kivajaztam a koszorúformát.
A barackokat meghámoztam és kis darabokra szeltem.

A koszorúba beleöntöttem a tésztát, majd szépen a tetejére rakosgattam a gyümölcsöket.


Nem volt más hátra, mint a kb. 180 fokos sütőbe csúsztattam és kb 20-30 perc alatt készre sütüttem, villával megböktem a vége felé, hogy a belseje is megsült-e.

A végeredmény ez lett:


Az a jó ebben a sütiben, hogy mindkét oldalára fordítva dekoratív:


Fincsi desszert lett egy jó halászlé utáni ebénél.... ;-)


 

Szólj hozzá!

Címkék: süti barack

A bejegyzés trackback címe:

https://konyha-lakok.blog.hu/api/trackback/id/tr44598362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása