Élet a konyhában. Avagy a KonyhaLakók mindennapjai

Sütés-főzés. Ez a hobbink. A párom(Öcsi) főz én(Konyhatündér) sütök. Így jól kiegészítjük egymást!Törekszünk arra, hogy amit készítünk finom és egészséges is legyen (néha sikerül is!).Minden este ez a közös program és olyan jóóó!:-)És hogy milyen finomságokat hozunk össze?Íme...

Szimat

Tartalom

Óra

konyha-lakok@mailbox.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Meggyes-pudingos párna

2008.07.14. 16:41 Konyhatündér

Már rég szerettem volna készíteni valamit réteslapokból, és mostanra érett meg az ötlet.
Vettem egy 12 lapos rétestéstésztát, egy zacsi vaníliapudingot, egy jó maroknyi meggyet és ennyi.
Kerestem egy receptet, amit
Ottis honlapján meg is tanáltam (hálás köszönet érte!:-). Igaz én nem mirelit leveles tésztából készítettem (az lett volna az igazi), de így is nagyon fincsi lett.

A pudingot először is leírás szerint elkészítettem, és amíg hűlt kimagotzam a meggyet.
A réteslpokat 3x4 lapra választottam. Az első 4 lapot felvágtam 6 téglalapra. A téglalapok széleit tojással megkentem, majd egy kupac meggyel elkevert pudingot halmoztam az egyik felére, mindegyik téglalapnak.A másik felét, amit utána rájatottam, két rövidebb vágással bevágtam.
Az így elkésült párnácskákat kiolajozott tepsibe feltettem és a tetejüket is megkentem olajjal.


150 fokos, előmelegített sütőben szép aranybarnára sütöttem őket.

Kicsit macerás volt megkenegetni, összehajtogatni őket, de egy óra alatt így is végeztem mindennel.A 12 darab réteslapból így 18 db párnát tudtam csinálni.

Nagyon szépek, ropogósak és mennyei finomak lettek!Még melegében porcukorral megszórtam őket, melegen igen jóizűek voltak, hidegen már nem tudom milyenek lehettek, mert egycsapásra el is fogytak!

4 komment

Címkék: meggy süti puding

A bejegyzés trackback címe:

https://konyha-lakok.blog.hu/api/trackback/id/tr23567816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szoff 2008.07.14. 17:24:09

ezt én is akaroooooooom :))
húúú, most de jól esne ebben a zuhiban...

Konyhatündér 2008.07.14. 17:32:54

Itt még nem is esik....:-)
Leszaladsz a szomszéd közértbe és össze is tudod dobni:-)

ottis · http://ottisfoz.blogspot.com 2008.07.14. 19:15:05

Jól néz ki, én is szívesen bekapnék egyet :-)

ottis · http://ottisfoz.blogspot.com 2008.07.14. 20:12:33

Gurítottam hozzád is az üveggolyókat :-)Megnézheted az oldalomon!
süti beállítások módosítása