Élet a konyhában. Avagy a KonyhaLakók mindennapjai

Sütés-főzés. Ez a hobbink. A párom(Öcsi) főz én(Konyhatündér) sütök. Így jól kiegészítjük egymást!Törekszünk arra, hogy amit készítünk finom és egészséges is legyen (néha sikerül is!).Minden este ez a közös program és olyan jóóó!:-)És hogy milyen finomságokat hozunk össze?Íme...

Szimat

Tartalom

Óra

konyha-lakok@mailbox.hu

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bailey's muffin

2008.07.08. 09:29 Konyhatündér

A dolog apropója az volt, hogy pár hete várakozik egy ajándékba kapott Bailey's a hűtőben. Néha iszogattam egy-egy kortyot belőle, de arra jutottam, ennél nemesebb sorsra érdemes. :-)

Így került a muffinba, melynek a receptjét ezen a honlapon találtam.

Hozzávalók:

  • 2 tojás
  • 8 dkg porcukor
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • 8 dkg vaj
  • 1,2-1,5 dl Bailey's
  • 15 dkg liszt
  • 1,5 teáskanás sütőpor

Ahogy a muffin készítésénél lenni szokott, először habosra kevertem a tojással a cukrot, a vaníliás cukrot, és a vajat. Ehhez öntötten hozzá a likőrt, majd legvégül a sütőporos lisztet.

Ez mind körülbelül 15 percet vett igénybe és már kalaztam is a sűrű masszát a muffin sütő kivajazott mélyedéseibe.

Miután szépen elosztogattam 12 részre, mindegyik közepébe egy véletlenségből a  kezembe akadt táblacsoki 1-1 kockáját biggyesztettem. :-)

180 fokos sütőben sültek 10-15 percig, és el is készültek!

Nagyon finomra sikerültek, és olyan gyorsan összedobtam, hogy magam is meglepődtem.

Az a vicces, hogy eredetileg úgy volt pogácsát sütök, de kívántam valami édeset is!

Ezért hát hamar összedobtam a muffint, és utána elkészítettem a szupergyors sajtos-túrós pogácsámat is.

Így történt, hogy amikor Öcsi felébredt a szombat délutáni szunyókálásából és ránézett az asztalon illatozó finomságokra, csak ennyit kérdezett : Ezeket mikor csináltad Kicsike? :-)

 

4 komment

Címkék: süti muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://konyha-lakok.blog.hu/api/trackback/id/tr62558359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ottis · http://ottisfoz.blogspot.com 2008.07.08. 20:02:14

Nagyon kívánatos mindkettő!

Konyhatündér 2008.07.09. 08:47:50

Köszi szépen!!Ha még az illatát is lehetne így érezni...

Nori 2008.07.09. 19:00:02

Gyorsan meg foja kérni a kezedet ez az öcsi gyerek,mert nagy baki lenne ha kihagyna egy ilyen nőt...nem csak édeset de még egy kis sörkorcsolyát is rittyent "csak úgy" :-)

Konyhatündér 2008.07.10. 12:55:46

:-) :-) bízok benne, hogy így lesz!!;-)
süti beállítások módosítása